rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 11 716   |   Dodanych dzisiaj: 510

Stylowe mieszkanie - 2 pokoje - 37m ...

Stylowe mieszkanie - 2 pokoje - 37m ...
Na sprzedaż piękne, gustownie wykończone i w pełni umeblowane mieszkanie o powierzchni 37m2, położone na 4 piętrze nowoczesnego budynku z windą. Układ pomieszczeń: -salon z anekse ...

Legalna matura z wpi ...

CENA:
950


Zobacz

Pomoc w załatwieniu ...

CENA:
2000


Zobacz

Opel Astra K 2016, 1 ...

CENA:
37800


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 410 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
MOBUS SP. Z O.O. Jesteśmy firmą oferującą szeroki zakres usług montażowych dla fabryk motoryzacyjnych na całym świecie takich gigantów rynkowych jak Audi, BMW, Porsche, Volkswagen i inni. Usługi polegają na projektowaniu, dostawie i montażu konstrukcji stalowych oraz systemów transportu technologicznego. Jesteśmy na rynku już 10 lat! Nasz zespół to około 200 osób. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kooperacji Miejsce pracy: Łańcut Wymagania: • wykształcenie średnie (preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne), • znajomość branży konstrukcji stalowej oraz umiejętność posługiwania się wiedzą techniczną, • doświadczenie w zakupach towarów i usług, • obsługa komputera (obsługa programu Comarch ERP Optima), • doskonałe zdolności interpersonalne, • umiejętność pracy pod presją czasu, • zdolność negocjacji oraz bardzo dobra organizacja pracy, • dyspozycyjność, • prawo jazdy kat. B. Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało: • współpraca z podwykonawcami w zakresie organizacji zleceń kooperacyjnych, moni-torowanie terminowości dostaw, • kontrola realizowanych zleceń kooperacyjnych pod kątem zgodności z ustaleniami i planem, • wyszukiwanie i analiza aktualnych ofert od firm – bieżąca analiza rynku, • wybieranie właściwych kooperantów pod względem jakości wykonania, terminowości, ceny, • przygotowywanie umów, • monitorowanie terminowości dostaw, • prowadzenie negocjacji handlowych, • ścisła współpraca z p

Dodane : dziś, 08:50 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse.pl jako Doradca ds. Nieruchomości - Dział Najmu Szukasz pracy pełnej wyzwań i rozwoju? Chcesz zdobyć doświadczenie w dynamicznej branży nieruchomości? Dołącz do on House - nowoczesnego biura nieruchomości, które łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem i profesjonalizmem. Kogo szukamy? Poszukujemy osoby do działu najmu, która zajmie się obsługą nieruchomości przeznaczonych na wynajem, zarówno mieszkaniowych (wielorodzinnych i jednorodzinnych), jak i komercyjnych. Mile widziane osoby ze statusem studenta - jeśli jesteś dyspozycyjny i chcesz rozwijać się w branży, to idealna okazja, by rozpocząć karierę w nieruchomościach! Co oferujemy? - Elastyczne godziny pracy - łatwość zarządzania czasem pracy - Współpracę na zasadzie B2B (założona lub gotowość do założenia) lub umowy zlecenia - pełna niezależność i swoboda działania. - Wysokie zarobki - atrakcyjny system prowizyjny - Wsparcie i rozwój - szkolenia, mentoring, dostęp do nowoczesnych narzędzi - Świetna atmosfera - pracujesz z zespołem, który się wspiera i dzieli wiedzą. Twoje zadania: - Wyszukiwanie nieruchomości na wynajem. - Budowanie i utrzymywanie relacji z właścicielami nieruchomości. - Przygotowanie nieruchomości do najmu (koordynacja dokumentacji, zdjęcia, opisy, prezentacje). - Wsparcie klientów w procesie najmu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Współpraca z zespołem marketingowym i działem obsługi klienta. Kogo szukamy? - Osób energicznych, samodzielnych i dobrze zorganizowanych. - O

Dodane : dziś, 06:41 + czytaj więcej

zatrudnię kierowcę CE ciągnik + naczepa firanka lub chłodnia baza transportowa w Leżajsku kontakt 606937254

Dodane : 2025-06-25 12:00 + czytaj więcej

Zatrudnię na umowę o pracę, do dłuższej współpracy konkretnych ludzi z doświadczeniem w pracach ogólnobudowlanych (zbrojarzy, murarzy, cieśli).Rzeszów i okolice.

Dodane : dziś, 08:27 + czytaj więcej

Biuro rachunkowe w Rzeszowie zatrudni Księgową Prowadzenie JDG, pomoc w księgowości spółek w powierzonym zakresie. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych ( transakcje walutowe, magazyn walut, rozrachunki). Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Prowadzenie rejestrów księgowych. Uzgadnianie sald z kontrahentami. Warunek konieczny: znajomość oprogramowania ASSECO WAPRO FAKIR, KAPER. Wymagania: Wykształcenie: min. średnie kierunkowe. Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe. Sumienność, dokładność i rzetelność. Odpowiedzialność za terminowość. Dobra organizacja pracy własnej. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i doświadczenia. Praca stacjonarna, hybrydowa. Zatrudnienie na umowę o pracę. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami. Wynagrodzenie: do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kompetencji. Możliwe zatrudnienie osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Dodane : 2025-07-14 22:19 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje nowego pracownika na NIEPEŁNY etat (elastyczne godziny pracy) - asystenta ds. projektowych, konstrukcyjnych i technicznych. Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem nowych rozwiązań na rynek. Do pomocy potrzebujemy pracownika, który wesprze nas od strony technicznej przy opracowywaniu naszych własnych projektów, a także pomoże rozwijać pomysły naszych klientów. Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B (na niepełny "etat"). Czym będziesz się zajmować? ¡ Modelowanie 3d ¡ Wykonywanie prostych dokumentacji technicznych ¡ Obsługa drukarek 3d i postprocessing ¡ Proste prototypowanie ¡ Pomoc w prototypowaniu i wdrażaniu produktów poprzez poszukiwanie i nadzorowanie podwykonawców ¡ Pomoc w tworzeniu standardów odpowiednich do stanowiska ¡ Kontakt z klientami, przygotowywanie prostych wycen ¡ Dbanie o kontakty i relacje biznesowe firmy Wymagania: ¡ Znajomość systemów CAD ¡ Umiejętność tworzenia dokumentacji 2d (rzutów/przekrojów/szczegółów) z modeli 3d ¡ Dostępność przynajmniej na ponad 1/4 etatu ¡ Chęć rozmawiania przez telefon z podwykonawcami lub klientami (ważne!) ¡ Mile widziane: o Znajomość druku 3d o Znajomość języka obcego Oferujemy: Pracę w rozwojowej firmie, przyjazną atmosferę, wsparcie w rozwoju, elastyczny grafik pracy.

Dodane : 2025-06-28 19:11 + czytaj więcej

Firma poszukuje pracowników do pracy przy budowie boisk sportowych-pracowników ogólnobudowlanych wymagane cv na email: [użyj formularza kontaktowego] praca od zaraz atrakcyjne wynagrodzenie mile widziane prawo jazdy kat. B oraz inne

Dodane : 2025-07-11 10:08 + czytaj więcej

Zatrudnimy mechanika samochodowego z doświadczeniem Firma AUTO KULT Classic Cars poszukuje mechanika samochodowego z kilkuletnim doświadczeniem do pracy w serwisie pojazdów osobowych. Zakres obowiązków: - Diagnostyka i naprawa bieżąca samochodów osobowych - Serwisy olejowe, eksploatacyjne, naprawy zawieszenia, układów hamulcowych, napędowych i wydechowych - Montaż/demontaż podzespołów mechanicznych - Dbałość o jakość i terminowość wykonywanych prac - Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy Wymagania: - Minimum kilka lat doświadczenia na stanowisku mechanika samochodowego - Umiejętność samodzielnej diagnozy i rozwiązywania problemów technicznych - Odpowiedzialność, rzetelność, punktualność - Umiejętność pracy w zespole - Zaangażowanie i chęć długofalowej współpracy - Brak nałogów Oferujemy: - Stałe zatrudnienie (umowa o pracę lub inna forma - do uzgodnienia) - Regularne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania - Stabilną pracę - Możliwość rozwoju zawodowego - Narzędzia i wyposażenie potrzebne do pracy - Przyjazną atmosferę i szacunek do pracownika Miejsce pracy: [Boguchwała, ul. Lubomirskiego 91 / koniec ul. Podkarpackiej w Rzeszowie, na granicy Rzeszów-Boguchwała] Godziny pracy: Jednozmianowy system pracy , pon-pt. [8:00-16:30] Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: [[użyj formularza kontaktowego]] Lub kontakt telefoniczny: [+48 512-303-220] Szukamy osób poważnych, które chcą stabilnej, stałej pracy na dłuższy czas - nie na kilka miesięcy. Zależy

Dodane : 2025-07-15 10:11 + czytaj więcej

CHCESZ PRACOWAĆ Z NAMI? TO IDEALNA SZANSA! PRACA PRZY SPRZĄTANIU W RZESZOWIE – z orzeczeniem o niepełnosprawności! Lokalizacje: Millenium Hall Aleja pod Kasztanami Stałe godziny: 14:00 – 20:00 3/4 etatu – gwarancja stabilności! Umowa o pracę – bezpieczeństwo i pewność zatrudnienia! Nie wymagamy doświadczenia – nauczymy Cię wszystkiego od podstaw! Nie zwlekaj – wyślij zgłoszenie na: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-07-08 10:24 + czytaj więcej

Zatrudnię pracownika ogólnobudowlanego, wykończenia. Praca w Rzeszowie i okolicach, umowa o pracę. Wymagane doświadczenie i samodzielność.

Dodane : dziś, 08:26 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik robót. Zakres obowiązków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bieżący kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace związane z realizacją bieżących inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomość procedur przetargowych -Znajomość technologii robót budowlanych, umiejętność wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielność, skrupulatność, terminowość i komunikatywność -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie -Przyjazną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzających do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : dziś, 08:26 + czytaj więcej

Wektor Wiedzy jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce i mamy apetyt na więcej. Dostarczamy naszym klientom wiedzę, która przyśpiesza ich rozwój, poprawia jakość życia, a tym samym zmienia świat na lepszy. Aktualnie poszukujemy: Stanowisko: Specjalista ds szkoleń zamkniętych i przetargów Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30 Twoim głównym zadaniem będzie: - Składanie ofert przetargowych - Koordynowanie zleceń z działu sprzedaży o szkoleń dedykowane dla klientów - Tworzenie ofert dla klientów wraz z cały działem - Obsługa szkoleń na najwyższym poziomie i rozwój współpracy z klientami - Negocjacje z hotelami i ustalanie terminów szkoleń wyjazdowych i stacjonarnych - pełna obsługa administracyjna od wysłania materiał szkoleniowych po dostarczanie certyfikatów - Dbanie o odpowiedzi na wszelkie zapytania ze strony klientów w trakcie kursów - Uruchamianie szkoleń online przez platformę clic meating - Pozyskiwanie zleceń publicznych z przetargów i rozwój tego segmentu Jeśli: - lubisz sprzedaż i budować długotrwałe relacji z klientami, - znasz i rozumiesz wagę i znaczenie rozwoju organizacji - posiadasz pasję uczenia się i potrafisz zarażać nią innych, to zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i rozmowy o tym co możemy razem osiągnąć. Doświadczenie w branży szkoleniowej lub edukacyjnej jest dodatkowym atutem. Zapewniamy: - umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie w tym stałą podstawę, - udział w ciekawych i nowoczesnych projektach,

Dodane : 2025-07-19 15:23 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. - polski producent okien i drzwi, w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje osób na stanowiska : Specjalista ds. sprzedaży / Przedstawiciel Handlowy na województwo : wrocławskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych - współpracę z deweloperami oraz Partnerami Handlowymi, budowanie długofalowych relacji - przygotowywanie i prezentację ofert handlowych - doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz usług - finalizację sprzedaży oraz podpisywanie umów z klientami - zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej i sprzedażowej - rozwój rynku na powierzonym terenie - realizację założonego planu sprzedaży - tworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy - współpracę z zespołem oraz innymi działami w firmie Wymagania: - doświadczenie w branży stolarki otworowej min. 3-letnie (warunek konieczny) - znajomość branży budowlanej - wykształcenie techniczne mile widziane wyższe - umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - samodzielność, inicjatywa w działaniu - prawo jazdy kat. B - umiejętność planowania i zarzadzania czasem - motywacja do osiągania celów - umiejętność swobodnej komunikacji z ludźmi - doskonała organizacja pracy, sumienne wykonywanie obowiązków, - Oferujemy: - pracę w doświadczonym zespole, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałe wynagrodzenie

Dodane : 2025-07-01 07:05 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Dołącz do zespołu Centrum Terapii Dziecka SENSIS! W trosce o rozwój dzieci od narodzin do pełnoletności oferujemy kompleksową pomoc: Integracja sensoryczna Logopedia i neurologopedia Fizjoterapia Pomoc psychologiczna Aktualnie poszukujemy: Terapeutów Integracji Sensorycznej Logopedów / Neurologopedów Fizjoterapeutów Psychoterapeutów Terapie prowadzone są w formie zabawy w sali doświadczania świata i na dywanie multimedialnym. Więcej informacji: www.sensis.rzeszow.pl Instagram: @sensis_rzeszow Aplikuj już dziś i pracuj z nami w miejscu, gdzie najważniejsze jest dziecko!

Dodane : 2025-07-17 12:16 + czytaj więcej

Stanowisko: Dyrektor Zakładu - Przemysł Drzewny Lokalizacja: Ukraina (preferowana osoba mieszkająca blisko granicy z Polską) Rodzaj zatrudnienia: Pełen etat Opis stanowiska: Szukamy wysoko zmotywowanego i doświadczonego Dyrektora Zakładu do prowadzenia naszej firmy specjalizującej się w produkcji i sprzedaży wyrobów drzewnych. Idealny kandydat powinien posiadać cechy lidera oraz znajomość branży drzewnej i doświadczenie w zarządzaniu procesami produkcyjnymi, zapewniając najwyższe standardy jakości. Szczególnie mile widziane będą osoby pochodzące z Polski i mieszkające blisko granicy z Ukrainą, ze względu na lokalizację naszego zakładu produkcyjnego. Kluczowe obowiązki: 1. Rozwój i realizacja strategii biznesowej: - Definiowanie i realizowanie długoterminowej wizji oraz planu strategicznego firmy, dostosowując cele produkcyjne, jakościowe i rozwojowe do potrzeb rynku. - Identyfikowanie możliwości rozwoju oraz nowych linii produktów, w celu poprawy rentowności firmy. 2. Zarządzanie procesami produkcyjnymi: - Nadzór nad wszystkimi procesami produkcyjnymi w naszej fabryce na Ukrainie, zapewniając wydajność łańcucha dostaw oraz optymalizację zasobów. - Zapewnienie zgodności z normami jakości dla produkowanych wyrobów, 3. Zarządzanie jakością: - Wdrażanie i nadzorowanie procesów kontroli jakości, w celu spełnienia wymagań klientów. - Rozwijanie kultury ciągłego doskonalenia i doskonałości operacyjnej na wszystkich poziomach prod

Dodane : 2025-06-23 13:15 + czytaj więcej

Strona 17 z 28
zamknij
Zamknij